Hepimizbirmucizeyiz
sen hiç canını üzme kuzum bizde korunmadığımız halde 1 sene sonra uzun süreli kanama şikayeti üzerine doktora gittim ben adetim uzun sürdü sanarken meğer hamileymişim de düşük yapıyormuşum kan verdiğimde 90 lardaydı sonucum 2 gün sonra 40 lara düşmüştü kimyasal gebelik olduğunu söyledi ama buna üzülmek yerine sevinmem gerektiğini söyledi kimyasal da olsa demekki normal yollay gebe kalabiliyormuşum üzerine hiö adet görmeden 20 gün sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim rabbim evlatlarjmızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.🧡sen memnun kalmadıysan başka bir doktora git maalesef ki her doktor işini severek icra etmiyor buda bizim ilklerimizin travması oluyor öyle 10 15 günde beklemene gerek yok aksi takdirde yolunda gitmeyen bişeyler olursa iş işten geçmiş olmasın tabki inşaAllah sağlıklı gebeliktir 2 gün sonra 80 90 lara çıktıysa ilerleme güzel demektir 🌼