minik_kalbim öyle düşünmeyin değil tâbi ki açılma varmı yokmu yaptığı kontrol bu doktorun sancı da ağrı çekiyorsun çatı muayenesinde anlık bitiyor aklınizda bu kadar buyuturseniz muhtemelen zor geçecektir o an düşünmeniz gereken tek şey belki bir saat belki on dk çekeceğiniz sancı sonrası o minik bedene kavuşmak 🙏 o an herşeyi silip götürüyor merak etmeyin yoksa büyüklerimiz çevremiz en kolayı biz bir kere böyle bir acıyı görüp birkaç kere daha nasıl doğum yapabilirdik🥰 kendinize güvenin gerekirse rahatlatıcı seanslar düzenleyin nefes egzersizleri gibi pilates gibi olumlu düşünmek herşeyi değiştirir 🍀🍀