Benimde çok düşüktür her ufak ağrıyı son raddesine kadar hissederim ve büyür o kesinlikle, ilk gebeliğimi normal doğumla yaptım ve ikinciye hamileyim şuan, sancı öyle evet abartıldığı gibi yüksek şiddetli ama nasıl regle dayaniyorsak oda öyle geçiyor ve eskisi gibi günlerce sancı yok kesinlikle hafifletiliyor iğnelerle. Ne kadar olumlu bakarsak okadar rahat oluyor kesinlikle bol yürüyüş bol su ve bol dua Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin