MyPrncssArwen https://imgyukle.com/i/aObU5s Biz 25. Haftamizdayiz Kızımla, sizler nasılsınız kızlar 😍 umarım hepiniz güzel geçiriyorsunuzdur hamileliğinizi? 🤰
kubra_c MyPrncssArwen Biz de 25.haftamızdayız hareketler dışardan farkedilmeye başladıkça bu hafta daha da bi güzelleşti her şey muazzam bir şey 🥰
urazaslan MyPrncssArwen 28+1 iz bizde 😋 hamileligim güzel geçiyor,oglum birazcık hareketsizdi 3-4 gündür ama şuan maşallah😍 bugünde kıyafetlerini yıkadık miss oldular
Albiina05 MyPrncssArwen 24+5 oldum. Her şey daha iyiye gidiyor çok şükür. İlk aylar düşük tehlikesiyle geçmişti. Şu an tek sorunum çok fazla yemeye başladım iştahım çok açıldı 10 kilo almışım bu işin sonu nereye gidecek bilmiyorum 😬
Ahsennurrrr MyPrncssArwen 26+0 bu gece itibariyle mide yanmam oluyor benimde ara ara gece uyku tutmaz sabah kalkamiyom 😃 evde bide minik adamım var zorluyor beni iyice
Karacam 26 yım oğlumla genel olarak iyiyim midem biraz zorluyo boğazımda açlık ağrısı gibi bir ağrı oluyo arada😌
MyPrncssArwen Karacam Allahm bağışlasın oglusunu kuzum 😍evet kuzum doğrudur bende de bu ara lar çok açlık duygusu oluşmaya başladı maşallah 😂😁
Karacam Karacam bendeki iştah açılması değil bu sabah yine mide yemek borusu yutağımda ağrı yanma hissi ile uyandım süt yudumladım biraz..iştahım hep normaldi değişmedi😅
MyPrncssArwen kubra_c ayy kesinlikle bunun bir tarifi yok o kadar harika bir duyguki kuzummm bende çok mutlu oluyrm hissettikce bebeğišimi 😇 Allahm can sağlığı versin bebislerimize hepimizin 😘
avukatveanne Bizde 27+2 yiz mart sonu doğum gözüküyor ama bakalım ne zaman gelmek isterse prensesim hazır bi şekilde beklicez🎈
MyPrncssArwen avukatveanne ahh Allah tek nefeste kurtarsın kuzummm 🙏🙏😘♥️ seninde kız demekkk 💫♥️ benimde kız bebeğim olacak Allahn izni ile Rabbım bağışlasın yavrunu kuzum saglkla gelsin 😍😍🤰😘
ftsbthn avukatveanne saglikla gelsin insallah bizde 27 ollduk bugun hemen hemen ayni bi gun var aramizda 😇😊
MyPrncssArwen urazaslan ohhh maşallah miss miss 😊🤰😍👼 Allahm saglkla kucağına versin kuzum çok sevindim adına bin şükür hareketleri çok önemli evet saglkla gelsin bebişin canım 😇🙏😍
MyPrncssArwen urazaslan Aminn kuzumm, bütün annelerimize ve bebeklerimize Çokça aminn inşallah canım benim 🙏😇♥️
Sln01 Bizde 26 yız minik oğlumla ben çok fazla nefes darlığı yaşıyorum ve çok yoruluyorum çok kiloda almadım🤭
MyPrncssArwen Sln01 Rabbım kucağına almayı nasip etsin oglusunuuu♥️😍🤰 Doğrudur kuzum o bende de var ve bnm burnum kanıyor ara ara 😔🤦 ve boğazımdan çok gazım var saat başı gegiresim geliyor 😢😔
MyPrncssArwen Albiina05 ahh canım benim ya evet biraz fazla gitmiş kilonn 😔😬😬😬 Rabbım kolaylık versin hayrla saglikla doğumun gerçekleşsin inşallah, bebişinle huzur bul inşallah doğunca herseyi unutacağız aslnda 😌😌
Albiina05 MyPrncssArwen İnşallah canım sürekli yatınca tabii kilolar da geldi maalesef 😖bebeğim sağlıklı olsun da doğumdan sonra veririm artık 🙂
MyPrncssArwen Albiina05 tabiki en önemlisi bu kuzum amannn öyle de gidiyor hayat böylede bosver takılma kiloya verilir inan 😘😘 yeterki bebeğimiz saglkli olsun gercekten kuzum ♥️🙏🤰
MyPrncssArwen Ahsennurrrr evet aynen canım benimde ara ara uykularım kaçıyor geceleri sabahlarda çok bastiriyor uykum 😁😁😌😌🤰