Benm doğumum pazartesi olacak ozaman sata göre 38+0 olacam ama bebiş 2 hafta önce gidiyor ultrasona göre 40 haftalık görünüyor yani devlet Hastanesi’nde 40 ama özelde 38 doktorum sata göre hareket ediyor çok acayip bende bişey anladım biri kaç haftaliksin dediğinde şaşkın şaşkın bakıyorum 😁😁😁🤔🤔