ilkminigim9 hiç takma kafana.bende içiyordum doktordan dönerken karar verdim ve gittim kent white marka sigara aldım.butun oranları 0,1 çok hafif ama baska marka sifaran buna döndüğüm için böyle nefret soğuma yok iki paket içtim onu 3 günde bı paket bitirdim.normalde günde bı paket içiyordum.oyle çirkin sigara ki canın istemiyor.sonra icmiyorsun zaten bırakıyorsun.ama sakin bu arada kendi sigarandan içme alma.