Fasulyemibeklerken 20. Haftaya kadar bebe yağı ve hindistan cevizi yağı sürüyordum, sonrasında doktorumun önerisiyle lierac krem aldım ondan beridir de onu kullanıyorum 32 haftadayım yine de çatladım belki yapısaldır belki de daha fazla çatlayacaktı onu engellemişte olabilir bilemedim 🤷🏻♀️ Mini bir Harita gibi geziyorum 😅