Ezgilerledolu _glc1991 Her hastane farklı ücret istiyor mesela bizim 350 tl’di ücreti 300 tl ödedik. Devlet hastanesi nasıl bilmiyorum tercih size kalmış ama bence kesin yaptırın derim bebeginizin herşeyine bakılıyor cünkü.
_glc1991 Busra34ybg ya malesef yoğunluktan sanırım ben normalde devlet hastanesinden yanaydım ama hep özele gitmiyim kontrol için devlete gidiyim dedim çok kalabalıktı kadın kalktı masadan o üstünü giyinirken beni yatırdılar pandemi var bide okadar kalabalığa girmeye gerek yok napalım ayda bir 100 liradan ölmeyiz 😂
Busra34ybg _glc1991 aynen öyle canım normalde 1 saat sürdü benim ultrasonum 15 dakkada neye baktılar şaşırdım okuyunca zaten bebeğin sağlığı için hersey gönül ister masrafsız bu süreci tamamlamak ama şuanki süreçte insan en güveniliri neyse onu istiyor parayı düşünmeden
Sevgiinur _glc1991 ben özele gittim 500 TL yaklaşık 40 dk sürdü . Bebeğimin göbek deligi yukarıdamıymış ne öyle bit şey söylediler . Bende doğumda yada bebeğimin gelişiminde saglıgında bi sıkıntı olur mu diye sordum doktoruma hayır olmaz dedi ama sıvı alınıp bakılır neden kaynaklı genetiğe kadar bakılacak falan dedi eşimle konuştuk Sağlık sıkıntı etmedigi sürece istemedim sonuçta sıvı alırken düşük tehlikesi De oluyor . Çok şükür her kontrolümüz de normal . Yani sağlık gelişim tehdit etmedigi sürece kendi fikirlerinizi söyleyin
Sevgiinur _glc1991 evet en ufak ayrıntısına kadar bakıyorlar . Genelde dudak yarığı kalp kapakçıklarına falan daha dikkatli bakıyorlar
Mervee26 _glc1991 neden o kadar pahalı? Eskişehir’de yaşıyorum, burada özeldeki fiyatlar 250-300 lira
Cancana_ bende bugun girdim detayliya gebze de 500 lira ama bebek saglikli cikiyor ya cok şükür hic acimiyosunuz o paraya
kubrayzz_06 _glc1991 doğum paketi almıştım içinde değilmiş🙄 mecbur yaptırdım iyi ki de yaptırmışım bence herkes yaptırmalı en azından anne karnında müdahale gereken durum varsa yapılır çoo şükür temiz çıktı
_glc1991 kubrayzz_06 hı 🙈😁bende ulturasyon için bi paket sandım bencede yapılmalı inşallah bendede bir sorun çıkmaz 🙏
MyPrncssArwen _glc1991 Bende 500₺ verdim canm burda devlette yapılsaydı gidecektim ama yoktu… Ama iyiki özele gitmişim gerçekten hem bebegin renkli ult. Resmini de veriyor özeller..
_glc1991 MyPrncssArwen bazı özellerde sadece cd veriyorlarmış resim vermiyorlarmış ya hastanede sorucam onu
Sky2606 Ben geçen hafta ikiz bebeklerim için detaylı ultrasona gittim, 1300 TL ödedik, sonuçta özelde çok daha ayrıntılı bakıyorlar içiniz daha rahat oluyor.
Tgbdmrc _glc1991 devlet hastanelerinde on dk falan bakiyorlar hicbir ise yaramiyor yani ayrintili ultrason. Durumunuz varsa ozele gidin derim ki kontrole ozele gidiyormussunuz zaten
_glc1991 Tgbdmrc öyle yapıcam zaten canım hem 1aydan önce randevu bulamazmışım hemde ne gerek var riske atmaya sallamasyon yapıyorlarmış
yldzcskn_43 Benim gittiğim özel hastane de 475 TL istedi 26 ocağa randevu aldık. Fiyat biraz fazla ama değecek. Devlette ya ultrason yok ya da bozuk detaylı bi tarama için özel şart bence
_glc1991 yldzcskn_43 bencede değer ben şey için sormuştum hani aralarında fark yoksa özele yaptırmıyım diye ama hem randevu bulmak zor ee zamanım da geliyo hiç değmez o zaman
Elfygmr _glc1991 büyük ihtimal çünkü ben bir ay önce aradım doluyuz dediler ancak bir ay sonrası dediler tamam dedim 17 haftalıkken aradım 22 de sıra gelecek işte.