_glc1991 ben özele gittim 500 TL yaklaşık 40 dk sürdü . Bebeğimin göbek deligi yukarıdamıymış ne öyle bit şey söylediler . Bende doğumda yada bebeğimin gelişiminde saglıgında bi sıkıntı olur mu diye sordum doktoruma hayır olmaz dedi ama sıvı alınıp bakılır neden kaynaklı genetiğe kadar bakılacak falan dedi eşimle konuştuk Sağlık sıkıntı etmedigi sürece istemedim sonuçta sıvı alırken düşük tehlikesi De oluyor . Çok şükür her kontrolümüz de normal . Yani sağlık gelişim tehdit etmedigi sürece kendi fikirlerinizi söyleyin