Ssmmra doğumum 2 sene önceydi canım. Alfamet tablet vermişti doğum doktorum kalp doktoruda idrar söktürücü verdi. Onlarla 40 günde şişlerim tamamen inmişti. Hamileyken şişlerim vardı ama tansiyonum oynamadığı İÇİN doktorum normal dedi.doğumdan sonra aşırı şiştim. Tansiyonumda oynadı sonrasında kalp damar cerrahisine gittim. Kalp doktoru hamileyken gelseydin bu duruma düşmezdin dedi. Eğer şişleriniz varsa tansiyona bakmayın bir kalp doktoru görsün sizi.