Kızlar 38 haftalık hamileyim. Son iki haftadır falan tansiyonum 13/8-13/9-14/9 görüyor akşamları. Kendi cihazımla ölçüyorum omron marka koldan ölçenlerden. Dün sağlık ocagına gittim idrar tahlili verdim şükür protein cıkmadı. Aşırı şiş ve ödem de yok çok sarkıtınca oluyor bacaklarımı. Saglık ocagında manuel ölçüm yaptılar dün sabah orada 111/7-10/6 arası cıktu iki defa ölçtüler. Benim gibi olan var mı sürekli limon suyu içiyorum ama genelde akşamları oluyor bu durum. Cihazla alakalı olabilir mi bu durumda olup normal doğum yapan arkadaslarım var mı ?