Mrvtpz -Ozlemcelik388 yani sanırım bu sonuna kadar böyle gitcek annelik ic güdüsü insan sürekli hareket etsin istiyor dun gece bile nerdeyse acile gitcektim cikolata yedim hareket etti rahtladm gitmedik cogu zaman uyuyolarms zaten annelik zor insan sürekli düşünüyor iste ☺️🙏🏻
cipiti Mrvtpz dün gece bende kaç kere uyandım ya ☺️çok dolaştım dün yorgunluktan hissedemedim herhalde çikolata yedim su içtim yattım kalktım yok ama sabah duzelmisti hareketleri insan çok tedirgin oluyor sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🤲
-Ozlemcelik388 Mrvtpz aynen valla ☺️☺️ çok oynayınca biraz dur diyorum oynamayinca acaba birseymi oldu diyorum