-Ozlemcelik388 28 haftaya girdik hareket ediyor ama çok yavaşladı baya birde bazen alttan çıkacak gibi oluyor 🙄🙈normalmi acaba?
Selinbam -Ozlemcelik388 benmde aynı olmuştu 1 gün nerdeyse belli belirsz hiç hissetmedm halbuki rutinimiz oluşmuştu snraki gün normale döndü
Mrvtpz -Ozlemcelik388 benimde öyleydi suan 30+1deyiz normale döndük ama bugun bile yavas msela ara ara oluyor öyle artk
-Ozlemcelik388 Ebru555 yürüyünce çok alt tarafa baskı yapıyor 🙈 sünnet olmuş çocuklar gibi yürüyorum sizdede varmidi
-Ozlemcelik388 Zeynnpk inşallah artar 🙏🙏 oynuyor hissediyorum ama çok aşağıdan hele yürüyünce çok basınç yapiyor
Mrvtpz -Ozlemcelik388 oluyordu evet halada oluyor saatlerce sürmüyorsa sknti olcagni düşünmüyorum bn ama iciniz rahat etmiyorsa bi doktorunuza danışın isterseniz
-Ozlemcelik388 Selinbam normaldede riskli gebelik olduğu için fazla yurumuyorum wc su kalkıyorum sadece o esnada çok aşağı basınç yapiyor
Selinbam -Ozlemcelik388 anlıyorum doktora kesin bahset bi baksın güzelce inşallah pozisyon falan değiştirir de rahatlarsın
-Ozlemcelik388 Selinbam Ocak 4 kontrol var kasık ağrım yok şükür tek sorun az oynuyor (ama oynuyor) yürüyünce aşağı çok basınç yapıyor
-Ozlemcelik388 pitircik2021 kan pıhtılaşma iğnesi kullanıyordum gebeliğin ilk zamanları fakat ben tüp bebegim bende kanamaya yol açtı 3 kez iğne kesince kanama bitti. Kan ilacı içiyorum su fazlaligindan dolayı edol kullanıyorum kasılmalar için adalat iciyorum