Ben 6 haftadan 20 haftaya kadar kustum prilam kullandım zofer de yazdılar ama içmedim iki hastaneye gidiyordum ilk doktorum onu içme kanser hastalarına veriliyor ağır bir ilaç demişti almadım da içmedim de bir tanıdık içmiş 9 ay boyunca çocuk şeker hastası olmuş bence prilamı için günde 10 kere bile kusan insandım zofer içmedim allah yardımcınız olsun