Fatma_7 ben daha önce ciddi bir tıkanıklık yaşadığım için istifra çok tehlikeli benim için zaten ettiğimde de anında suratım kan topluyor bazen boynuma kadar iniyor bende prilam kullanıyordum gece 2 tane ama o fayda etmeyince zofer kullanmaya başladım. Çok şükür çok iyi geliyor gece 1,5 gibi falan yatıyorum yatarken içiyorum sabah da uykumu alarak kalkıyorum. İçmediğimde 6 da uyanıyorum ve korkunç geçiyor günüm. Kanser hastalarının bulantıları için falan veriliyormuş ilaç bende tedirgin oldum başta ama başka da çarem yok açıkcası. Allaha emanet ediyorum ve içiyorum. İnşallah sana da şifa olur. Çünkü cidden çok zor