bebisimm3 Hamilesin canım tebrik ederim gebelik olmasa o çizgi hiç çıkmıyor birqz daha bekle ve kan ver. Sağlıkla kucağına alman dileğiyle 🥰
Hamileyim-mutluyum Kelebek79 tam nedenini bilmiyorum canım yanlış yönlendirmek istemem ama geç döllenme olabilir
Fv3 Kelebek79 kimyasal gebelik yaşamış olabilir misin çünkü önce pozitif çıkmış ya da test hatalıydı bilmiyorum
Mim Kelebek79 aynen benimde böyle çıkmıştı. Aynı marka erken gebelik testimiz. Hayırlı olsun hamilesiniz.🤗 Daha saat erken isterseniz sağlık ocağına gidip beta yaptırın. Ben öyle yapmıştım. Sonuç 3 gibi çıkmıştı.
-sevgikelebegi12 Mim benim beta 21 di 2 gün önce az önce öğrendim 26 olmus doktor dıs gebelik yada kimyasal dedi cok üzüldüm 😕😕😕böyle yasayanlar varmııı
-sevgikelebegi12 Arkadaslar benim betam 21 di 2 gün önce az önce öğrendim 26 olmus doktor dıs gebelik yada kimyasal dedi cok üzüldüm yükselmemiş cok dedi 😓😓😓
Balum Kelebek79 canim seninle ayni durumdayim testim ayni cikti inanki seni takip edicem ben cumartesi tekrarlicam