Feride34 Ey_ser maalesef belli degil😂😂%99 belli dedi ama kıyafet falan alma diğer kontrolü bekleyin dedi doktorum🤰
Smggrr adm tam net olarak tarih hesaplanıyor mu nasıl oluyor arkadaşlar hazıran gıbı benımde tam ne gün bilmiyorum 😅
RengarenkKelebek Emineesen benim de 15 ocak görünüyor hayırlısı ile siZin yalancı sancılarınız başladı mı
GoldenRose21 RengarenkKelebek benim de 15 ocak . Ama sanki daha erken gelcek gibi. Sizin sezeryan mi olacak benim bazen ağrılar oluyor ve kasılmalar ama kısa süreli
Busracobann Ultrason â göre 25 haziran ama sezeryan olacağı için daha erken olacak . İlk kızım da 8 aylık doğduğu için.bu da sürpriz olabilir ☺
Avcih45 Nasipse mayıs ilk haftası. Nisan sonu gelebilir diye de düşünüyorum erken doğum riskim var çünkü
01ayten balyanakoglum benimde 25 Aralık Di tik yok 40+4 olduk Aralık annesi olacaz derken ocak annesi olacam galiba 😊