gulben-26 ikiiPrensensAnnesi öğrenemedim daha 13 Ocak’ta randevum var 12 haftalık oluyoruz o zamana inşallah öğrenirim diye dua ediyorum 🙏 siz öğrenebildiniz mi 😊
ikiiPrensensAnnesi gulben-26 bnm ters çıkıyo erkek hissediyorum ama görecez hayırlısıyla 🤰🥰ya sz ne hissediyorsunuz 🌸
gulben-26 ikiiPrensensAnnesi bende erkek hissediyorum 🙈 Ama beni gören herkes kız diyor bakalım ilk bebeğim zaten sağlıklı olsun da önemli olan o 🐣🙏
Feride34 Ey_ser maalesef belli degil😂😂%99 belli dedi ama kıyafet falan alma diğer kontrolü bekleyin dedi doktorum🤰
ikiiPrensensAnnesi gulben-26 aynen önemli olan sağlıklı olması 🐥bnmkinede herkes erkek dio bakalım hayırlısı inşallah 🌸🌸