Vala anjiyo da çalışıyorum kimse sadece 1 tane Ekg ile tanı koyamaz. Kalp krizi demesi için öncelikle senim ck ck mb troponin alması gerek, ekg pozitif olmalı ve bulguların olmalı bu üçü olmadan tanı koyamazlar. Ailende var mı ya da kolestrolün var mı muhtemelen bilmeyen biri sana bu şekilde bir şey söyledi. Ama telaşlanma gereksiz korkma