Öncesinde nabzım yüksekti sürekli,
120.130dan asagı inmezdi 190 gördüm.
Sol kolum surekli agrı icindeydi.
Uyusma cok olyordu parmaklarm da ve gögsm cok agrıordu. Bugun ekg cekildim. Doktorn biri bsey demedi biri kalp krizi gecirmissin dedi. 🥺 3 bucuk aylık hamileyim. Anlayan veya tanıdıgı olan var mı nedir bu ne demektir bu yazan.
St depresyon apikal miyokard iskemisi
St depresyon ibferior miyokard iskemi
Anlayan veya kardiyoloji tanıdıgı olan varmi.
EKG’MDE BÖYLE yazıyor.