Arkadaşlar merhaba bugün tam 29 haftalik olduk. Karnım surda birkaç haftadır belli oluyor ve her gören aşağıda duruyor diyor. Ki onların demesine gerek yok ben de farkındayım ve hissediyorum sürekli aşağıda duruyor bebeğim. Bir önceki kontrolumde karnım belli olmadığı için ve farkında olmadigim için soramadım doktoruma ama inşallah 5 ocakta kontrolümüz var o zaman soracağım. Bir de herkes erken doğum yaparsın aman dikkat et şu bu diyor ister istemez insan etkileniyor. Sizlerde de yasayaniniz var mı bu durumu ? 😐