Betlgkcee Sedasude kız bebişim erken gelir diyolar kızlar bende de doğum korkusu oluyor arada sonrada diyorum aman herkes doguruyosa bende dogururum Allah'ın izniyle 😀
Pasaannesi Sedasude son 55 bizimde zaman yaklaştıkça daha çok heyecanlanıyorum acaba nasıl kime benziyor iyi mi kötümü doğum nasıl olacak kafamda deli sorular 🤪
Sedasude Pasaannesi hepimiz aynıyız anlaşılan canım nasıl olcak foğum bebek nasl olcak su sorular kafamın içinde dönüp duruyo 😊😊