B8use Sedasude anladim bende koydum.yedekli sekilde ama eve gelince ne.giyecek uzun kola devammi edecegiz bilmiyorum.birde bizim burasi cok sicak oluyor
Sedasude B8use bildiğim kadarıyla sezeryan olursa ilk yakınlarına weryolar onlarla duruyo bebek bi sorun olmadıgı sürece
Sedasude B8use ay inşallah wala ya annemde ya babasında dursun elli kişinin elinden geçicek ben yokken bu can sıkıyo biraz
Betlgkcee Sedasude kız bebişim erken gelir diyolar kızlar bende de doğum korkusu oluyor arada sonrada diyorum aman herkes doguruyosa bende dogururum Allah'ın izniyle 😀
B8use Sedasude bende oyle istiyorum canim zaten yeni dogdu kucaktan kucaga gezmesin opmesinler ama esime dicem opturme kimseye hasta olur diye 😊