Annem1 Rozalinda ayrıca e bebek, civilde indirimler oluyor sık sık kontrol etmeni tavsiye ederim. Gecenlerde pişik kremi de güzel indirim vardı mesela😊
Beyazmelekkk Bende daha 14+2 haftalığım hicbirsey dahi almadım . Nedense hep daha erken diye düşünüyorum annemde öyle doğmamış çocuğa don biçilmez derler ya hani o hesap nolur nolmaz diye kendimi kaptırmak bile istemiyorum belki psikolojik benimkisi.
Denizzz88 Rozalinda biz 18.haftada arabasını almıştık sadece 22 haftayım şuan başka bişeyimiz yok 😄 yani ben arada bir iki tane internetten kıyafet aldım ama yenidoğan değil hiçbiri 6-9 ay almışım. Ocak ayında başlarız bizde artık almaya tek tek dedik hepsini bianda toplu almak istemiyorum elim ayağıma karışır bu sefer ne alcaktım ne almadım acaba diye