Rozalinda toplu almak zor oluyor canım. Cinsiyet farklılığı göstermeyen ürünleri alabilirsin. Islak mendil, bez vs. Bunları 6.aydan sonrada alabilirsin. Genelde Allah korusun herşeye karşılık almıyorlar. (Düşük vs.) 30 dan sonrasına sakın bırakma inan zor oluyor. Hatta çantasını bile 30.haftaya kadar hazırla koy. Sonra ağırlaşıyor insan.
Ben hazırlanmıştım. Tehlike vardı. Kalkamıyordum. 34 +2de doğum yaptım