papatyasever34 E-kt bir hafta önce iki defa yaptirdim betayı yükselişi normaldi dünde leke gelince korktum bugün doktora gittim sağolsun daha çok tedirgin etti beni cumartesi kendi doktoruma gidicem
E-kt papatyasever34 hmm o zmn korkma benim doktorum diyorduki hep ilk haftalarda lekelenmen olucak bu çok normal tutunma kanaması olarak geçiyormuş o lekelenmeler hepsi farklı olabilir tabi benim kanamam olmadı hep bekledim ama bünyeden bünyeye değişiyor sanırım bide biraz ağrın olablir çünkü oraya yereleşmeye çalışıyor ve rahim ister istemez hafif ağrılar yapabilir diyodu çok aşırı olmadığı sürece tekrar gelmene gerek yok demişti
E-kt İnsanın kafasına o kadar çok soru takılıyorki acaba dış gebelik mi boş gebelik mi kalbi atıcak mı düşücekmi kalacak mı hamile kaldığımıza çift çizgiyi gördüğümüze sevinemiyoruz bile ama en iyisi allah bilir eğer sağlıklı bir bebekse hayırlısı ise zaten bizi bırakmaz bu konuda biraz teslim olmamız lazım ama olamıyoruz işte hep bi üzüntü durumu yaşıyoruz bir doktor diyoduki bebek o kadar basit bir şey değil ha deyince düşsün zaten o sağlıklı bir gebelikse ilerler sağlıklı değilse sonlanır böyle düşünün her şekilde mutlu olun diyordu bide şöyle bişi ilerleyip ilerleyip allah korusun 9 . Ayda kaybetmekmi daha kötü yoksa hiç alışmadan kaybetmek mi tabiki ilki o yüzden çoook düşünmeyelim herşey olacağına varır siz anı yaşayın şimdi hamilesiniz diye sevinin mutlu olun yarın belki üzülürüz dış boş vs olduğu için ama onunda hakkında vardır bir hayr deyip yine mutlu olmayı başarmalıyız
gel_artik_bebegim E-kt aynen canım sağlıklıysa hiçbir şey olmuyor annem beni düşürmek için neler yapmış kendini elektriğe bile vermiş düşmemişim ama ben hiçbir şey yapmadan düştü demek ki sağlıklı değilmiş tabi insan tedirgin oluyor yine hamile kalsam yine de mi aynı olur diye sevincin yarım kalıyor
Beyza29_ E-kt tevekkül etmekten başka bir dalımız yok ne kadar hayır üzülmemeliyim , kendimi toparlamalıyım , hayırlısı böyleymiş bile derken maalesef elde değil ama üzülüyorsun . Ama bu da bir sınav Allah sevdiği kullarına yaşatırmış her türlüsünü ..
E-kt papatyasever34 ya hayır ne yazdım ben o kadar uzun uzadıya bak benim başıma gelse emin ol bende senin gibi olurdum ama güzel düşün güzel arkadaşım🥺 sağlıksızsa ilerde seni üzücekse şimdi sana alışmadan bırakması daha iyi değilmi sen doktoruna bi an önce git eğer normal gebelik değil ise bu dış gebelik konusunda erken teşhis çok önemli erken olunca hap ile falan müdahe ediyorlar aksi takdirde amelyat falan oluyor başka bişi diyemiyorum 🥺sana dua edeceğim
E-kt papatyasever34 doktor kontrolünde olman en iyisi ben başlarda çok düşünüyordum doktora gitsem mi gitmesem mi Daha erken mi diye sonra araştırdım baya dış gebelik ise erken teşhis koyuyorlarmış ilaç ile tedavi olup süreci atlatıyormuşsun bunu duyunca hakkımda hayırlsı olsun demiştim direk gitmiştim bi an önce ne olcağını doktor sana ifade eder amelyat olmassın en azından
E-kt gel_artik_bebegim 🙈 annende maşşalah yani rabbim isteyen herkese versin inşallah ya 🤗hepimiz güzel vakitte doğuralım büyütelim evlendirelim 🥰
gel_artik_bebegim papatyasever34 dış gebeliğin bir belirtisi de pek yok tek belirtisi betanın yavaş artması forumda kaç tane dış gebelik geçiren arkadaş olduysa hep öyle oldu ama tabi seni de endiselendirmek istemem inşallah yoktur bir an önce doktora git
papatyasever34 E-kt Çok sağol ❣6 aylık evliyim ilk gebeliğim birazda duygusalım insan ister istemez üzülüyo 😔inşallah bırakmaz beni
E-kt papatyasever34 hadi inşallah gönlüne göre gönlünden daha güzel olsun herşey 🤗annesi daha çook yenisin çok güzel günler görürsün sen merak etme herşey güzel olucak