ilkcan64 kiloluysanız dert etmeyin çok normal. Ben 15+4 başladım hissetmeye çok zayıfım ve bağ dokularım çok güçlü aktif spor yaptığım için. Doktorda bu yüzden erken hissettiğimi, kilo ne kadar çoksa bağ dokular ne kadar zayıfsa o kadar geç hissediliyor demişti. En geç 24 te herkes hissediyor.