2melek_annesii ben de 9 aylık bebeğimle hamile kaldım ama cok mutlu oldum beraber büyüyecekler, hatta dün doğumu da yaptım😍 eve geldik, bence cok sanslıyız, kardesler beraber büyüyecek ve hep beraber olacaklar güzel bi his, 6. aya kadar emzirmiştim buarada