2melek_annesii kız analarımız nasıl ilgilenebilmiş o dönemlerin zorluklarına rağmen..kendine güven,sevgin de gücün de sabrında hepsine yetecek biz de peş peşe büyüdük o yüzden biliyorum avantajları daha fazla ve çok mutluyum..Allah böyle uygun görmüş canını sıkma boşuna, tadını çıkar🥰sağ salim kucağına al inşallah bu bebişini de🤲🏼