Msltms badehandeyldz hiç sancı falan yok yarın gideceğim olmadı sezeryan olsun diyorum. Yarın yapar mı bilmiyorum? Bebek gelişimini tamamlamış demişti geçen hafta doktorum ☺️
badehandeyldz Msltms gelişimini tamamladıysa spiral sezeryan tavsiye ederim uzun süre uyuşuk kalıyorsun ağrıları hissetmiyorsun bebeğinle ilk saatleri çok güzel geçiriyorsun ve doğduğuna şahitlik ediyorsun😍🥰
Msltms badehandeyldz aklıma giriyorsuuuun😃😍 yarın yapıp çık diyo bi aklım 😂 evet tamamlamış dedi doktorum tamamlamış olsa da hafta yine de önemli mi acaba yarın 37+4 olacak
SutlacimiYedimmiBen badehandeyldz bnde gördüm yilbasindan önce dediğin gibi elleri yüzünün iki tarafındaydı oğlumun zaten bu kontrolde öğrendim cinsiyetini 😍
Oziozi badehandeyldz bende çok özlüyorum ayı edemıyorum 🙈dün gördüm minik prensesimi 🥰 parmagını emiodu uyurken😊Rabbim korusun… inşallah herkesın rahat geçer hamılelıgı saglıklı bir şekılde sağsaglim kucaklarımıza almak nasıp olur🙏
badehandeyldz Oziozi amin canım doğunca da hareketleri aynı benim kızımda elleri kafasının arkasında uyurdu hala yukarda yatar hiç kundak sevmedi😊
ESMAARAS badehandeyldz bende bugun gıttım gosterdı oglusum kendını cok sukur ıydı az kaldı doguma ınsallah saglıkla gelırler ya :)
Cevizlikek badehandeyldz yarın kontrol cinsiyetini öğrenip kendime Yeni yıl hediyesi olarak armağan etmek istiyorum
Cevizlikek badehandeyldz inşallah canım kızımda belli olmaz demişti aynı doktora gidiyorum yarın 13 haftalık olucaz umarım görürüz