badehandeyldz Kızlar dayanamadım çok özlüyorum kontrole gittim gördüm oğlumu büyümüş kocaman olmuş paşam eli yüzündeydi 💙 Yeni yılda sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻 Sizlerde yılbaşına girmeden görecek misiniz veya gördünüz mü bebeğinizi😍
Tatliskoo badehandeyldz dün gördüm bende oğlusumu ayaklarii yinee yuzundeydii azicikk gosterdii kendinii 👼
Deletedmom79 badehandeyldz bende dün gittim ama nazlı kızımız her zamanki gibi göstermedi hatta bu sefer hiç göstermedi ensesini gördük 😂
Mucizemm02 badehandeyldz bende yarın göreceğim Allah nasip ederse,hatta belki cinsiyet öğrenirim diye düşünüyorum 😍
Mucizemm02 badehandeyldz 13 haftalık canım,kızımda 17 haftalıkken öğrenmiştim ama belli olmaz diyorlar 😁
Msltms badehandeyldz hiç sancı falan yok yarın gideceğim olmadı sezeryan olsun diyorum. Yarın yapar mı bilmiyorum? Bebek gelişimini tamamlamış demişti geçen hafta doktorum ☺️