Kaderimm Okadar bunaldım ki kizlar kime nedicemi şaşırdım . Eşim bana ve kendisine kredi başvurusu yaptirtti ve çekti bana benim çektiğim parayı faize koyacağını kendisininkiylede borçları toparliyacagini söyledi. Eşimi az çok tanıdığım için dedim 2000tlsini bana ver gerisi sende onu la bı yarım altın yaptım taktım boynuma . Watsapta bı kaç msjini yakaladim birilerine para yollamış aradım sordum hemen gönderdiği kişileri birine borcu vardı onu göndermiş diğerinde borç vermiş yani kredi çekip okadar faiz yiyosun ve o paradan arkadaşına borç yolliyorsun anlamış değilim geçen akşam dedim hsabini aç bakalım faize yatırdığın para ne alemde hiç bı şekilde açmadı yok şuraya verdim yoo buraya verdim para yok felan dedi . Ben hamile halimle ev temizliğine gidiyorum ve benimde elimdeki parayı alıyor vermezsen kredinin biri senin üstüne mecbur ödersin diyor 😔 psikolojim alt üst oldu . Bide kaçak sitelerden bahis oynuyor ne yaptıysam biraktiramdim. Biraz uzun oldu ama içimi dokmek istedim 🥺🥺
Ftmm Kaderimm Allah yardımcın olsun canım keske cekmeseydın ya da kendini garantiye alsaydın evet biz kadınlar herseyın ıyi yönünden düşünüyoruz ama bazen oyle olmuyor. Hamilesın bari üzme kendini olan Olmuş
BegumIscanTunc Kaderimm ve sen bu adama güvenip Kredi çektin canım hadi belki borçlarımız biter rahat ederiz diye düşündün ama senin eşinde o tarzda bir düşünce yokmuş olsaydı seni bu halinle strese dahi sokmazdı rabbim ödeme güçlüğü versin ne diyeyim inşallah aşırı ve yüklü bir miktar değildir
Csrbtl16 Rabbim yardımcın olsun sabır değil selamet versin stres yapma çocuğuna da yansımasın rabbim eşinide ıslah eylesin seninde evladın hürmetine yüreğine ferahlık versin 😘
Abf Eşine para verme, aldığın parayı kredi çektiğin bankadaki hesaba yatır, günü gelince otomatik çeker hesaptan,
Kaderimm Abf kendi çektiğim parayida o ödeyecekti çünkü o şartla kabul ettim sadece destek için veriyordum parayı ama o parayı değerlendirmek yerine başka şeyler yapmis ki bana hesaplarını gostermiyor
Abf Abf durum ne kadar ciddi bilmiyorum ama, harcamalarını kontrol edemeyen insanlar için kısıtlılık kararı çıkartılabilir, vasi atanır ve kişinin hesiaplari vasi kontrolünde olur
Kaderimm Busra3509 tek güzel yönü kadın doğum uzmanının evinde çalışıyor olmak saolsunlar herseyimde yardımcı oluyorlar
Kaderimm Ftmm yani dediğin gibi olan olmuş cnm ama insan dusunmeden edemiyor artık okadar sevmeme rağmen bı tiskinme geldi inan işten eve iniyorum ağrı sızı kızımla biraz vakit geçirip uyumak istiyorum . Kendisi kapıcı akşama kadar yatıyor desem yeridir gelince hizmet beklemesi sabahki kurulan sofranın öylece durması hepsi okadar üst üste geldiki . Kızım bile diyor anne çalışma yoruluyorsun ama kendimi garantiye alıp ayaklarımın üstünde durmam gerektigine inaniyorum
Mavi87 Kaderimm canım yanlış anlama dediğimi ama bu zor durumlar içerisine bir bebek daha dünyaya gelecek. Yani çocuklar çok eziliyor anne babanın sorumsuzluklarından. Seni tenzih ederek söylüyorum..
Ftmm Kaderimm en iyisinı yapıyorsun am bu sekılde de eşin senin farkında degil sen yıpranıyorsun tembel erkekle omur gecmez ablam da onun icin bosanacak
Kaderimm BegumIscanTunc ne çok ne az diyelim cnm evet bı şekilde ödenir tabiki ama bana güven ben hergun gostericem sana hesabı beraber takip edicez diyipte daha sonra göstermemesi neymiş ben inat ediyormusumda ondan gostermiyormus dedim daha hiçbir hesabinla işim olmaz ne halin varsa gör . Ama tabi olan bana oluyor dert sıkıntı kafaya takma nebilim
Bahar1_ Hesap göstermemek ne demek ya karı kocanın ayrı gayrısı mı olur tövbe yarabbim cinnet geçirtir bu adam milleti
Kaderimm Ferahfezaaa yani bende anlamdim verdiler dedim okadar sigortam yok fazla bı gelirim yok felan diye galiba pandemiden dolayı onayladilar
BegumIscanTunc Kaderimm rabbim feraha çıkarsın seni canım ama eşine birdaha bu konularda asla güvenme sen Birikim olsun diye kabul etmişsin onun ne yaptığı belli değil
Kaderimm Mavi87 öyle cnm bende var gayretimle çalışmaya devam ediyorum kızımın ve doğacak bebeğimin ihtiyaclari geleceği icin