Didemmmmm Mimozaa00 3 gün var canım test yapmamak için kendimi zor tutuyorum ama yumurtlamam geç oldu. O yüzden adetin geçmesini bekleyeceğim inşallah güzel haberler alırız 🙏
Ayceycev Semanur27-K Mimozaa00 Hakkaten ya 🙈 ben de sabredemezdim heralde o kadar 🐣 inşAllah hamilesinizdir
EmineDD Mimozaa00 aynı ben 8 gun var daha ama yumurtlamayı göreli 10 gün oldu 12de yapcam bat 6 gün kalmış oluyor inş vardır ya inşallah hepimizz bu ay seviniriz sağlıkla kucagımıza alırız 🤗
gel_artik_bebegim yuksell07 erken gebelik testi değilse çıkmayabilir cnm 5 gün kala yapmışsın regliye
Deletedmom15262 Hepimizin insallah sagılıklı hayırlı bal yanaklı tatlı mı tatlı bebişleri olur insallah Allah aratmadan uğraştırmadan versin 💓🤗🤲🏻
Didemmmmm Minnakkk1 ovülasyon takibi yapıyprum canım. Her ay 14.15. Günlerde yumurtlama oldu ama bu ay 17 ve 18.gün oldu