NefesDeniz MomD 😂😂 hala gülüyorum inan ne güzelde ben çorbamı kaynar içerim diye anlatmışım safım 😂 aslında lohusa şerbetini biliyorum ama bu başka bişi sanırım. Doğumdan sonra içicem kesin hatta bugünü ve seni anıcam inan😀🥰
Mucizemm_175 Hd8 Bende öyle yapacağım sanırım korktum bi an cidden nefsim için tehlikeye atmak hiç mantıklı değil zaten hiç öyle birşey yapmadım☺️
NefesDeniz Mucizemm_175 Ayyyy😂😂 yürüyüş yapıyorum şu anda bir yandan da gülüyorum iyi ki maskem var 😂 hiç unutmıcam bunu nasılda anlatıyorum saf saf :)))) 🥰
Mucizemm_175 Abcxyz Evet kesinlikle soracağım zaten 31 de kontrolüm var öncesinde sizden bilgi almak istedim😊
Mucizemm_175 Mrv24 Bende soracağım İnşaAllah ne güzel size de birşey olmamış çok şükür ben korkuyorum açıkçası sormak istedim tecrübe eden hanımlara😇
Mucizemm_175 gulsah_alp Canınız çekmez İnşaAllah ama bol cevizli sunumla denemenizi tavsiye ederim ben sıcak halini çok seviyorum tam akesine buz gibi yapıpta içebilirsiniz iki türlü de deneyin derim🥰
Mucizemm_175 MomD Siz bilirsiniz ilk postum bu benim neden kaynar yazdığım yeri noktaladılar bende sanıyordum ki anneler kendi noktalama yapıyor merak edip cvp verelim diye ama benim ki kendi oldu oysaki Kaynar diye yazmıştım ben😄
MomD Mucizemm_175 AA evet öyle olmuş 😅 sebebini bilmiyorum ama acaba yiyecek/içecek ismi yazdığı için mi öyle yaptılar ki birinin görüp canı istemesin diye 😕 aklıma sadece bu geliyo 😂