NefesDeniz Mucizemm_175 Kaynar derken sanırım yediklerimiz içtiklerimiz için sordunuz. Ben kendimi bildim bileli çorbaydı yemekti dumanı üstünde olmadan içemem hamileyim hala aynıyım :) çorbam yemeğim ocaktan o sıcaklığı ile gelecek tabağıma öyle severim.
justwaiting Mucizemm_175 hamilelikte her bitki çayı içilmez bunu biliyorsunuzdur zaten, kaynarın içinde de bir çok bitki karışımı ve bol miktarda şeker var, kararı siz verin
Hd8 Mucizemm_175 canım kaynar hamile iken içilmesi önerilmiyor . Doğumdan sonra sütlenmek için içmek daha iyiymiş. Benim canım çok istiyor ama dogumu mecbur bekliyorum😂
1PrensAnnesi Mucizemm_175 kaynar çok karışık bi baharat grubu birbiriyle karışımca bebeğe zarar olabilir bence içme tek tek müsade edilenleri ayrı iç birleştirme
MomD NefesDeniz yok canım o anlamda değil 🥰 kaynarı Bazı yörelerde yaparlar aktardan alırlar bitki karışımı gibi bi şerbet yaparlar lohusa şerbeti denir Doğumdan sonra gelenlere misafirlere verilir anne içer üstüne ceviz dövüp dökerler öyle bi içecek 😅
Mucizemm_175 NefesDeniz Yaa çok tatlısınız herkes in bilmediğini tahmin ediyordum ama cevabınız çok güldürdü beni yine de teşekkür ederim ve bende herşeyi aşırı sıcak (kaynar😂) severim yerim içerim🤗
NefesDeniz MomD Hahahahhah yaaaa gerçekten miiiii ufffff 😂😂😂 bilmiyordummmm🙈🙈🙈😬😬 teşekkür ederim öğrenmiş oldum sayende🌸😍
Irmakkk01 MomD bence içilir bir sakıncası yok zaten hamilelikten sonra da çok güzel süt yapıyor diye biliyorum 😄
Abcxyz MomD bence onu doktorunuza sorun cunku gebelik saglikli gecsede doktorlar aktar urunlerini tavsiye etmiyor.
Mucizemm_175 MomD Siz bilirsiniz ilk postum bu benim neden kaynar yazdığım yeri noktaladılar bende sanıyordum ki anneler kendi noktalama yapıyor merak edip cvp verelim diye ama benim ki kendi oldu oysaki Kaynar diye yazmıştım ben😄
AliNailinannesi Ben de emin olamamıştım bundan ama canım isteyince hamileyken içmiştim. içinde zemcefil felan oluyo çok içmezsem zararı olmaz die düşğndüm. sadwce bi bardaktan fazla içmemiştim.
Mucizemm_175 justwaiting 31 de kontrolüm vardı ama canım aşırı isteyince önce size sormak istedim yengem hamile olduğumu bilmiyor yapmış bende gördüm çekti canım 😂
Mucizemm_175 Hd8 Bende öyle yapacağım sanırım korktum bi an cidden nefsim için tehlikeye atmak hiç mantıklı değil zaten hiç öyle birşey yapmadım☺️
MomD NefesDeniz ya doğumundan sonra dene bence gayet güzel bi tadı var keskin biraz ama sıcak sıcak içini ısıtıyo insanın 😂😂
MomD Irmakkk01 canım işte içinde türlü bitkiler var biraz da şekerli olunca insan tereddüt ediyor ama aşırıya kaçmadan içilebilir belki de. Bende gebelik şekeri olduğu için tercih edemem mesela😕
NefesDeniz MomD 😂😂 hala gülüyorum inan ne güzelde ben çorbamı kaynar içerim diye anlatmışım safım 😂 aslında lohusa şerbetini biliyorum ama bu başka bişi sanırım. Doğumdan sonra içicem kesin hatta bugünü ve seni anıcam inan😀🥰
Mrv24 Valla ben her yapmada içiyorum kızımda da içtim çok şükür bir sorun olmadı tabi kimseye için diyemem. Doktorunuza sorun önce. Ben çok sevdiğim için içiyorum hep hamileliğimin başından beri
Mucizemm_175 Mrv24 Bende soracağım İnşaAllah ne güzel size de birşey olmamış çok şükür ben korkuyorum açıkçası sormak istedim tecrübe eden hanımlara😇
Mucizemm_175 Abcxyz Evet kesinlikle soracağım zaten 31 de kontrolüm var öncesinde sizden bilgi almak istedim😊
mrv_b Bende çok severim ama içinde çeşitli baharatlar var tehlikeli olabilir. Lohusa şerbeti yerine bende kaynar ikram etmek isterdim hep🤓
NefesDeniz Mucizemm_175 Ayyyy😂😂 yürüyüş yapıyorum şu anda bir yandan da gülüyorum iyi ki maskem var 😂 hiç unutmıcam bunu nasılda anlatıyorum saf saf :)))) 🥰