Ezgilerledolu Rumeysaaa Her bebekte farklılık gösterebiliyor benim arkadasımın bebeginide prima pişik yaptı sleepy iyi geldi teniyle alakalı birşey deneyip kullanmak lazım ben primayla baslıcam nasipse sleepninde ıslak mendilini kullanıcam☺️
Ezgilerledolu Baharhnm Her bebek bir olamayabiliyor bir cok tanıdığım ya primadan memnun kaldı yada sleepyden bir tanıdığımda hepsini denede en güzeli bimdeki bez dedi ☺️ Herkesin tercihi cok farklı olabiliyor
[silindi] Ezgilerledolu ilkinde çeşit cok yoktu mecburen prima aldım ama şimdi çeşit çoğaldı yahudi malıda kullanmak istemiyorum o yüzden sleepy aldım kullananlar cok memnun hemde güvenilir oldugunu düşünüyorum