Zahideuras Ezgilerledolu ıkısımı de kullandım prima efsane guzel asla sızdırmadı ama parası da ıyı😁sleppy de guzel oda cok dolmadı surece yapmıo oda guzel bez bnce
Ezgilerledolu Minegkhn92 Evet sleepy dende cok memnun kalan var tabi bebekten bebege değişiyormuş cilt hasssaslığıyla alakalı sanırım
Ezgilerledolu Önerileriniz icin tşkler hanımlar en azından diğer arkadaslarada fikir olur tabiki herkesin bebegine aynısı olucak diye birşey yok ciltten cilde değişiyormuş alıp deneyip öğrenicez
Baharhnm Ezgilerledolu Prima çok pahalı sleepyi de çevremde kullananlar memnun değil. O yüzden ben molfix kullanmayı düşünüyorum Allah’ın izniyle
Ezgilerledolu Baharhnm Her bebek bir olamayabiliyor bir cok tanıdığım ya primadan memnun kaldı yada sleepyden bir tanıdığımda hepsini denede en güzeli bimdeki bez dedi ☺️ Herkesin tercihi cok farklı olabiliyor
Bursa97 Ezgilerledolu ben primanin içindekilerin bebeğin tenine uygun olmadığını okumuştum bir yerde Prima pampers için bir güzel diyorlar o yuzzden sleppy aldık ama tabi bebeğin cildiylede alakalı tabi 😊
Rumeysaaa 1 aylık oğlum var sleepy kullanıyorm ama memnun degılım pişiği 15 gundur gecmedı kremlerde fayda etmedı bezını degıstırecegım. Maddı durumun el verıyorda tabıki prima kullan
Ezgilerledolu Rumeysaaa Her bebekte farklılık gösterebiliyor benim arkadasımın bebeginide prima pişik yaptı sleepy iyi geldi teniyle alakalı birşey deneyip kullanmak lazım ben primayla baslıcam nasipse sleepninde ıslak mendilini kullanıcam☺️
Gizemceylan Ezgilerledolu şimdilik sleepy aldım deneme paketi eğer memnun kalmazsam prima denemeyi düşünüyorum 🌸