1haziran Sedanindenizi bende aynı folik asiti kullanıyorum sizinle içeriğide fazla zaten bununla beraber Demir ilacı kullanıyor musunuz ayrı yetten bana sağlık ocağı vermişti doktorum ikisi ağır dazla olur dedi ama kendi de bana Demir ilacı yazmış sordum regenesis’i kullanıyım mı diye kullan dedi anlamadım 🤔
Sedanindenizi 1haziran Henuz.ben ekstra bisey kullanmiyorum ama 12. Haftaya girdik yarin kontrolum var sorarim doktoro ayrica demir ilaci kullanilmali ki yada kullanilsa zarari var mi diye.
Sedanindenizi Sedanindenizi 1haziran Selamlar bugun demir ilCi yazdi banada dr regenmax kullaniyorum dedigim halde ayrica demir ilacida kullanmalisin dedi bilginiz olsun. Agir olur demedi😏
Brcangn Gamze-34 bende kullanıyorum kaç tane doktora gittiysem hepsi de Önerdi kullanmaya devam et dedi 23+1 iz 😊
NefesAyza 8 ay bitene kadar renegisis Max kullandım. D vitamini takviyesi istediğim için bu ay elenatal 1 e geçtik. Doğuma kadar devam dedi doktorum.
Saziyersin Bende inofolic kullanıyordum gebelik öncesi doktorum istersen imom kullan dedi hem filik asit hemde omega ve diğer vitaminler var dedi onu kullanıyorum
1haziran Sedanindenizi biz 17 haftalık olduk ben regenesis kullanıyordum bide doktorum gynoferon yazmış sağlık ocağının verdiğimde demirdi aslında regenesisde zaten Demir var kullanma dedi ikisi ağır gelir dedi ama kendi vermiş olduğu gynoferon da bi Demir ilacı kafam karıştı
Gamze-34 Birde aklıma takılan bırsey var ben hamıle kalmadan önce folık asit kullanmadım acaba bısey olur mu dıe korkuorm gelişim bozukluk falan ama çogı hamıle de kullanmamış sanırım evham yapıyorum biraz