Gamze-34 İlk özel hastaneye gitmiştim ordaki doktor folic iod yazdı kullandım. Sonra devlete başladım. Devlette ki doktor vifolic yazdı. İlk doktorun yazdığı 65 tlydi ama devlet hastanesi doktorunun yazdığı 85 tl şaşırdım. Hani sonuçta devlet ve herkes bu kadar para veremeye bilir. Ama bana çok iyi geldi çok halsizleşmiştim. Enerjimi yerine getirdi. İçinde folikasit ,omega3, vitamin C E b1 b2, iyot, demir çinko falan hepsinden var