Aynı sorun bende se vardı 34+5 im bugun nst ye girdim arada kasılmalarım çıktı,hafif adet sancısı gibi ağrım vardı ve karnım neredeyse 1 gün boyunca sertti.. Doktorum bu belirtilerin bu hafta için erken olduğunu söyledi ve bir ilaç yazdı. Yürüyüş, egzersiz, ev işi yapmamı yasakladı.Eğer çok rahtsızsanız muhakkak doktorunuza danışın