berus sag tarafa yatınca sıkıntımı oluyor ? Benim bebek hep sag tarafta kendini topluyor hiç sola geçmiyor doktorda dedi sıkıntı yok o toplanır açılır diye ben sag sol farketmeden yatıyorum ilk başta sol sol diye çok direttim bebek sag tarafıma yerleşti kaldı şuan saglı sollu yatıyorum valla böyle daha rahat.