Bende ankaradan Sakarya’ya geldim burda hiç akrabam yok maalesef sadece eşimin akrabaları var hepsi cok cana yakın , arkadaşlarım oldu onlarda öyle ama bir bebeğim var ikincisi yolda inan görüşmeye fırsat bulamıyorum ilk geldiğimde bende senim gibi hissetmiştim üzülmüştüm ama boşaymış bebeğine bişeyler ör can sıkıntını alır