Haticedemir1 Eslemoyku Şuan bende 5+6yım cuma günü ve pazartesi günü aynı senin dediğin gibi kanama yaşadım. Şuan ege Üniversitesi tüp bebek bölümünde yatıyorum. Kese var bebekte var inşallah kalp atışını bir de duysam içim çok rahat edicek.
Eslemoyku Haticedemir1 6-7-8 haftalarında duyuluyor genelde inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız ❤️