Nasi95 Ozbek42 bendede oyleydi iki haft once. Doktor hafta sonu gelirsin dedi doguma. İki hafta gecti hala bisey yok 🤣
prenses_annesi18 happypregnant29 çok şükür son 29 artık çok az kaldı kızıma kavuşmaya 😍🙏gün sayıyoruz
Umutgmz Mommyyyy evet canım 10 Mart yazio gebelik takibine göre bugün doktora gittimde 31 haftalık dedi 1 hafta önden gidio erken olurmu bilmiyorum
Nasi95 Ozbek42 ben yurt disinda oturuyorum. Burda hamilelik 41 hafta ve ustelik 5 gun daha bekliyorlar. Yani ayin 6 na yatış için randevum var. Suni sanciyla dogumu baslatmayi denicekler
Gelincikkkk husniye12 Benimde son 15 gün Allah nasip ederse 12 Ocakta sezaryan olucam sizindemi aynı 😊