Ozbek42 happypregnant29 son 11 açılmam var 5 gündür 2 cm .. ama ilerlemiyor.ne sancı ne su hiç bişey yok bunu yaşayan varmı acaba ? Ne zaman doğururum😁😁
Nasi95 Ozbek42 bendede oyleydi iki haft once. Doktor hafta sonu gelirsin dedi doguma. İki hafta gecti hala bisey yok 🤣
sarisu1 Ozbek42 iki haftadır açıklık var önce bir santimdi geçen hafta 2 cm oldu ama bebek kanala bile inmedi ve son üç kaldı pilates filanda yapıyorum ama tık yok
Gelincikkkk husniye12 Benimde son 15 gün Allah nasip ederse 12 Ocakta sezaryan olucam sizindemi aynı 😊