Mine6262 Bizde 32+6 olduk biraz ağrılı günler geçiriyoruz uyuyamıyorum döneniyorum yatamıyorum karmaşık 🙈 herşeyim hazır bu ikinci doğumum ilki 35 haftalık doğduğu için ne olur ne olmaz hazırlayıp arabaya koyduk herşeyi sağlıkla gelsinler kuzular🤗🥰🙏
prensesim35 Mine6262 uykusuz günler başladı iyi yapmışsın canım herşeyin hazır olsun nolur nolmaz inş tam zamanında sağlıklı bi şekilde gelir🌸
rumeeysa_celik Nstye girdiniz mi acaba bende 32 haftalık olacağım perşembe günü randevum var girer miyim acaba adet sancısı gibi sancı cekiyorum sabahları alttan muayane falan yapar mı onuda bilmiyorum ilk gebeliğim
prensesim35 rumeeysa_celik alttan muayene için erken nst de 35 ten snra bakmıştı oğlumda geçen hafta kasılma şikayetiyle acile gittim açıklığa da baktı nstye de girdim kasılma oldupu için erken bakıldı açıklığa
Nondefined rumeeysa_celik benim kasılma olduğunu söylediğim için 30 haftada vajinal muayene yaptı yapabilir bence size de
Burcinisp88 prensesim35 özellikle akşamları zorlamaya başladı beni. Kasılmalarım var zaten ara ara. Ama daha ne çanta hazırladım ne de bebiş eşyalarını yıkayıp yerleştirdim. Ancak her şeyi aldım sanırım 😀
Burcinisp88 prensesim35 ocak ortası gibi yaparım diyordum ama en azından dolabını düzenlemeye başlayayım bari. 😊😊
Burcinisp88 prensesim35 bilmez miyim? Tecrübeyle sabit. Kontrole diye gidip doğurmuştum. Geceliğim bile yoktu ama artık ağırlaştığımdan mıdır nedir bi rehavet çöktü 😊😊
zynb_ozkn prensesim35 bende aslında şüphelendim ama covitliydim bitwli iki gün oldu kontorole gidicem inşallah sancı değildir ama böyle bazen sert vuruyor duruyor 33+6 dayız daha
Bybars prensesim35 bizimde 13 şubat görünüyor. Geceleri çok problem oluyor çatı ağrım var sağa sola dönerken zorlaniyorum.. Odası hazır hastane çantasına ne koyacağımı bilmiyorum sizler neler koydunuz bilgi verirmisiniz
prensesim35 Bybars bnm ikinci gebeliğim canım pek fazla bişi koymadim bebek için 3 takım koydum battaniye kendim için pijama takımı çorap felan bez ıslak mendil almam lazım yani öyle abartılacak şeyler koymadım zaten 1 gün kalacam oğlum da hepsini boşa götürmüştüm