prensesim35 benimde 7 Şubat tarihim içimden bir ses Ocak annesi olucam diyor bende şubata kalsın istemiyorum bakalım attık ne zaman gelmek isterse beyefendi tabi bu arada gece gündür birbirine girdi uyku düzenim berbat hareket edince mutlu oluyorum fakat bazen rahatsız da oluyorum bilmiyorum tuhaf bir duygu inşallah herkes sağlıcakla kucağına alır bebişini