Bizde bugün tam 20 haftalık olduk. Bir kız bir erkek bebek bekliyoruz 🤗🤗 benim de belim ve sırtım ağrıyor. Gece uykum çok az, uykular haram 😊😴 ben de bu aralar biraz endişeliyim. Oğlumun tekmelerini hissediyorum ama kızımın hareketlerini pek hissedemiyorum. Doktorum en son gittiğimde sen ayırt edemezsin kızının mi oğlunun mu hareket ettiğini karışır demişti ama hep hareketi oğlumun olduğu tarafta sağda hissediyorum. Bu da beni korkutuyor. Inşallah pozisyonlarından dolayı daha az hissediyorumdur diye kendimi telkin ediyorum, ama pek edemiyorum galiba sabah ağladım bunun için. Uzun oldu biraz ama içimi döktüm size kusura bakmayın.