berraninannesi Bubuseli bana damla hiç yazmadı neden acaba bende Mumsyyy bende regenesis max kullanıyorum başka bir şey yazmadı bana damla falan neden acaba 🤔
[silindi] 2zannisi iste belki kan degerleriniz normal diye doktorunuz onu onermistir diye dusundum ama yine de sorun bence kendisine. Ben bi ara ocean mummy kullandim, hem iyi hissetmiyordum, etkilenmistim hem de midemi ve yemek borumu mahvetmisti. İcerigi kadar niteligi de onemli takviyelerin dedim sonra ben de doktorun onerisine dondum
2zannisi [silindi] kan degerine bakilmadan 12.haftadan sonra d vitamini otomatik baslaniyor diye biliyorum da canim.. d vitamini baslananlara 12.haftada zaten kan bakilmadan baslanmis 🤷
Gldnaka 2zannisi benim doktorum 12. haftadan sonra folik asiti bıraktirıp elenetal 1 verdi sadece icerigide baya zengin vitamin açısından aranizda kullanan varmı
irorkay 2zannisi hadi yaa. Ay ben de sorayım o zaman. Gebelikten önce monovit d kullanıyordum bıraktım sonra. Belki de birkaç ay geçmesini bekliyor vermek için henüz 8.haftadayım ben
2zannisi irorkay normalde 12.haftadan sonra baslaniyor canim d vitamini. Ama erken baslayanlar da olabiliyor
Makbule05 2zannisi kan tahlili verdiyseniz ,değeriniz normalse vermiyor dr ,damla sayısı da değere ve sizin kilonuza göre değişir ,benim normalde çok düşük 20 damla kullanıyordum ama gebelikte değerim normal olduğu için vermedi en iyisi 1 ay daha bekleyin.
Bubuseli berraninannesi normalde erkenden d vitamini damlası vermesi gerekiyordu doktorun ben de erkenden kullanmaya başladım