Öncelikle herkese merhaba 👋🏻
Forum da çok fazla doğum hikayeleri var ben de gerçekten pozitif doğum hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum umarım aklında kötü senaryolar oluşan hamile arkadaşlara güzel enerji olur.
Öncellikle 35+4 te doğum yaptım 34. Haftada 1 cm açılmam vardı, ciğer geliştirici iğne ile süreci takip etmeye başladık.
Sık muayene takibi sonucu açılmamın devam ettiği ve daha fazla evde duramacağım kararına varıldı ve hastaneye yatışım gerçekleşti, öğlen gibi yatışım yapıldığından herhangi bir sancı, ağrım yok ama açılmam vardı bir ara sancıları hissetmeden doğuracağımı düşündük 😄
saat 17.00 civarı açılmam 5 cm bulduğundan hala herhangi bir sancım yoktu bu süreçte 17.00 den sonra suni sancı aldım sürecin acılı kısmını pilates topu ile güzel geçirdim, sancılarımı baya hafifleti ve açılmamı daha hızlı olmasını sağladı diğer önemli olan ise ebelerin de dediği gibi düzenli nefes alıp vermek, lütfen bu dediğimi unutmayın bu sancıları daha da hafifletiyor ve kendinizi daha iyi hissediyorsunuz. 18.40 gibi açılmam 10 cm çıkınca doğuma alındım ve 18.50 de bebeğim kucağımdaydı inanın geçen 10 dakikayı anlamadım. Toplamda 2 saatlik sancı sürecinden sonra bebeğimize kavuşmak harikaydı. Bu süreci sizinle paylaşıyorum çünkü doğumun ve bu sürecin tamamen sizin etrafınızda ki insanların pozitif olmasıyla alakası var. Süreç ne olursa olsun güzel düşünmeye ve sadece bebeğinizi düşünmeye özen gösterin gerisi hiç önemli değil… bebeğinizi kucağınıza alınca çekilen sancılar anında yok oluyor, nasıl oluyor bilmiyorum tüm acılar ortadan kalkıyor ☺️😊 benim hikayem de buydu umarım herkese az da olsa olumlu düşündürebilirim.
🙋🏻♀️